جدیرترین اخبار :
  • تجلیل از ۱۶۰ کارگر نمونه منطقه آزاد چابهار
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار

دیدار خیرین مدرسه ساز به همراه نماینده مردم چابهار با مدیرعامل سازمان

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/08/09 | تعداد بازید :604
شامگاه دیروز مورخ 8 آبانماه، معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین مدرسه ساز با امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در این جلسه مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: ما در کنار خیرین مدرسه ساز هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نگاه اقتصادی منطقه آزاد چابهار در کنار نگاه مردمی باشد و بایستی با تدبیر و تفکر درست در این حوزه اقدام نماییم.

 مقدم همچنین تصریح کرد: لازم است در دو حوزه مدرسه سازی و زیرساخت‌های شهری، حتما شدت وحدت را دو چندان کنیم و در حوزه شهری بایستی زیر ساخت‌ها را افزایش دهیم. وی عنوان کرد: مدرسه سازی جزو برترین فعالیت‌های عام‌المنفعه در استان می‌باشد و خواستار تلاش مضاعف همه دست‌اندرکاران و مسئولین مرتبط را برای رخت بر بستن فقر آموزشی و محرومیت از چهره استان شد. وی اضافه کرد: این امر مستلزم نگاه ویژه و یاری می‌باشد.

در این دیدار آقایان شهرکی و براهویی از خیرین مدرسه ساز استان از دستاوردها و فعالیت‌هایی که در طول این سالها داشتند، گزارشی ارایه کردند. در ادامه شهرکی گفت: تلاش و همت سازمان منطقه آزاد و خیرین در این حوزه ستودنیست. شهرکی ابراز امیدواری کرد با مشارکت هر چه بیشتر سازمان و با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در هم‌افزایی با دیگر خیرین در این حوزه، نگاه ویژه تری داشته باشد.

همچنین در این جلسه خیرین از مشکلات و موارد پیش رو در روند تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی گزارشی ارایه کردند.

سعیدی نماینده مردم هم در این نشست ضمن ابراز رضایت از میهمانان حاضر در امر مدرسه سازی اظهار کرد: این عزیزان، از جمع خیرین مدرسه سازی که در این زمینه در حال فعالیت می باشند 70 تا 80 درصد مدرسه سازی را در چابهار را در دست اجرا دارند و تاکنون کارهای خوبی انجام داده و به ثمر رسانده‌اند. وی ضمن تقدیر از نقش خیرین و موسسات خیریه در امر تعلیم و آموزش در استان، بر ضرورت توجه و مشارکت دادن بیشتر خیرین در حوزه سلامت، مدرسه‌سازی، مسکن‌سازی و رفع آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در خاتمه این نشست خیرین، از سازمان منطقه آزاد در برگزاری همایش خیرین ملی مدرسه ساز در تهران (اردوگاه باهنر) دعوت به همکاری و مشارکت نمود.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل